Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~styrana | użytkownik

imię i nazwiskoOla adresGdzies zarejestrowany17.01.2008 @20:32:48 ostatnio na stronie22.02.2010 @22:21:49

moze kiedys to uzupelnie xD

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu6648599
digarty92 komentarze304 posty na forum1

komputer / sprzęt
jakis tam jest ^^

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~zmyslonadziewczynka    18.10.2009 @20:07:53
cudowna galeria!

i widzę że lubisz ten sam zespół co ja :D
~aciiid    18.04.2009 @09:44:43
łuhuhu, kogo ja tu widzę. ;>

dodaje do obserwowanych.
_______
W rzeczywistości sztuka odzwierciedla widza, nie życie.
~chemicalprince    24.01.2009 @22:09:05
Taka uszasta :P
_______
Über den Geschmack kann man nicht streiten...
Über meinen auch... auch nicht, natürlich.
~chemicalprince    24.01.2009 @21:57:08
Dobrze - nie protestuję Ale bluza jest świetna ^^
_______
Über den Geschmack kann man nicht streiten...
Über meinen auch... auch nicht, natürlich.
~myimperfektmusic    24.01.2009 @21:36:02
przepraszam bardzo, a co według Ciebie ma tam być? zwykły, czysty portret.
nie miało nieść za sobą przesłania lub głębszych, ukrytych treści.
_______
Eksplozja mocy i melodii.
~giba    10.01.2009 @11:18:24
a dziekuje
~osmiornicka05    06.09.2008 @09:37:25
hehehe, no to spoko
_______
codziennie są święta, bo Jezus Chrystus rodzi sie w naszych sercach:D:D
~Danielo    26.08.2008 @17:58:40
Dziex
_______
d(- . -)b
~dairt    15.08.2008 @17:45:04
naprawdę nie ma za co.
jest zachwycona.

uwielbia ślicznych chłopców z jej ulubionymi bańkami.
_______
flugufrelsarinn.
~zielonapszczola    09.08.2008 @20:05:10
dzień dobry :D
~Wojtek271    02.05.2008 @19:50:18
Co z tego ,że stoją w wazonie ,jak zaraz zwiędną:P
~ardisia    01.05.2008 @19:45:34
aha...no skoro tak to ok...
myslalam moze ze fajnie wyglada...
zazwyczaj ladny kontrast powstaje pomiedzy niebem i rzepakiem
pozdrawiam...
~plaplu    23.04.2008 @14:35:53
żeby tylko o oczach lol;P zdjęcia też masz niczego sobie
~Curiosity    18.04.2008 @16:57:02
haahaha^^ tak ... jakosz .. ale nie tak dobze XP
~plaplu    18.04.2008 @16:33:14
łał to masz piękne oczy naprawde i szkoda że taka nieosiągalna
~plaplu    16.04.2008 @17:20:00
wiem jest nieosiągalna
~inis    04.04.2008 @13:04:38
dzięki:D
~satu2802    03.04.2008 @19:19:34
dzięki bardzo
~roxierox19    02.04.2008 @10:56:11
dziekuje za komenta Pozdrawiam!
~Spartan1989    02.04.2008 @10:31:16
a ja pisze róznie moze tak na Ciebie wypadło bo mam duzo obserwowanych
_______
Koniec świata w 2011!!! ZAJEBIASZCZO!!! Zapraszam do mnie...
~osmiornicka05    08.03.2008 @15:46:56
hm... no to może jakaś obróbka w programie graficznym by tą podstawe ucią?;>
uuu, znam to skądś... współczuje <przytul>
_______
codziennie są święta, bo Jezus Chrystus rodzi sie w naszych sercach:D:D
~barbieprostytutka    05.03.2008 @00:49:44
dziękuje. ; )
_______
Dancing with myself.
~osmiornicka05    03.03.2008 @21:38:29
w ogóle, masz takiego ładnego brata... naprawde bardzo ładny możesz go pozdrowic
a co do tegpo serduszka to współczuje co sie stało takiego nie miłego, jeśli moge zapytac?
_______
codziennie są święta, bo Jezus Chrystus rodzi sie w naszych sercach:D:D
-doda702    29.02.2008 @19:28:14
Zapraszam do udzielania się na forum grupy "Arafatka" :D
http://www.digart.pl/grupy/2058/Arafatka/

Trzeba je rozruszać :P
~deliustam    28.02.2008 @16:12:31
i don't understan excuse me!.....
1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt